best trade for the bruins now

1. You have chosen to ignore posts from Bruinfaninnewjersey. Show Bruinfaninnewjersey's posts

Re: best trade for the bruins now

One Thornton is enough... we don't need Neil.

2. You have chosen to ignore posts from niftybear. Show niftybear's posts

BuzzardBoots, I agree with what you say on Wheeler but what I was pointing out is that it's the belief around the league that Wheeler has more to offer and that's what still makes him tradeable.

3. You have chosen to ignore posts from CarolinaClamMan. Show CarolinaClamMan's posts

I believe PC made some comment that he had shopped Wheeler with no takers....it surprised him.  That was last year.  

Chris Neil...ugh, yikes.   A real thug and sluggish player.

Sit tight and give the Prov kids a chance.  Caron got a hat trick in pre-season, if anyone remembers.

4. You have chosen to ignore posts from BuzzardBoots. Show BuzzardBoots's posts

In Response to Re: best trade for the bruins now:
    [QUOTE]BuzzardBoots, I agree with what you say on Wheeler but what I was pointing out is that it's the belief around the league that Wheeler has more to offer and that's what still makes him tradeable.
    Posted by niftybear[/QUOTE]

Perfect...  Let's dish him now, then, before the rest of the league catches on!

5. You have chosen to ignore posts from Bruins6. Show Bruins6's posts

In Response to best trade for the bruins now:
    [QUOTE]     J'aimerais que quelqu'un me traduise mon post. My english is not very good    Notre équipe est trop petite pour gagner la cup stanley .il faut faire des   changement pour toute suite et a long terme.et je m'explique. our club it too little for win the stanley cup . the flyers is the  best club now.      Trade :( Ryder ) N,est pas un joueur travaillant et aucun club n'a peur de lui il ne frappe pas et son salaire est trop $ 4000 millions      Trade : ( Hamill ) Trop Petit il peut etre attirant pour une autre équipe aucun avenir avec les bruins tres mauvais choix .     Trade  ( Ference) bon joueur  il faut faire un choix et je pense qu,il ai mieux de faire signé un contract a Mark Stuart plus Gros et moins cher Dévelloper par notre organisation .  une troisieme paire de défense avec Mcquaid  deux joueur robuste qui peuvent lacher les gants de temps en temps.         Trade  ( Wheeler ) J,aime beaucoup se joueur parconte il N,a pas voulu signé l'an passé les bruins ont été en arbitrage .il va demandé encore plus chere .je pense que nous pouvons le remplacer par  ( Caron ou Colbornne dans les prochaines année )     Trade  ( 1 er choix de toronto pour avoir de quoi de bon ) renforcir notre équipe en Défense.   avec ces échanges nous pouvons se battir tout un club .plus gros joueurs ,intimidant, plus rapide et plus combatif.    les echanges serait : Keith Yandle 45 pts et Tyler Pyatt 13 but   Phoneix                                 Ryder, wheeler,Hamill, Ference  Boston    autre echange        :  Milan Mickaleck et Chris Neil     Ottawa                                   1 er choix de toronto 2011       Boston   line up Boston Bruins : Lucic  Bergeron  Marchand                                      Michaleck(6 ft 2)  Kreci  Horton                                 Recchi   Séguin  ( 6ft 2) Neil                                                                 Pyatt(6ft 4)   Campbell  Thorton                                                                           Caron( next year remplace Recchi)                                 Chara  Yandle                                 Seindenberg  Boychuck                                Stuart    Mcquaid                                Kamfer ( sub) rotation avec stu ,boyc, Mcquaid     tout dépend contre quel clubs ont jouent . je vous assure que le club va aller tres bien  Mickaleck et kreci sont deux tchek  Pyatt est tres impossant devant le filet et n'a pas peur et Chris Neil Pourrait aidé Shawn Thorton dans les séries Yandel a jouer  avec Brand Marchand a Moncton dans le Junior C,est tout un joueur en avantage numérique . le cap salarial serait moins éle vé que celui que nous avons présentement.           Lucic  Bergeron   Marchand           Mickaleck  kreci   Horton           Recchi  séguin Neil (protector de seguin)           Pyatt   Campbell  Thorton
    Posted by lucic27[/QUOTE]

6. You have chosen to ignore posts from Bruins6. Show Bruins6's posts

Hey mon chum de Qc.
    Your english is ok to post dont worry about that
    You had already posted about Michalek and we aren't giving up Toronto's first round for a player like him
    We wont get Yandle either , we may very well make a move, but size wont be a factor
    bonne soiree

Share