Caption This....

  1. You have chosen to ignore posts from TripleOG. Show TripleOG's posts

    Caption This....

    First shot of Tim Tebow in a Patriots uniform (center), stretching with Tom Brady (left) and Ryan Mallett (right).

     

    Tebow: Whats Up Tommy!!!!, Hey Ryan, whats going on?

    Mallet: Whats up Choir Boy! I see you got your red jersey

    Brady: Relax Ryan, Billy aint gonna let him throw the ball.

    Tebow: BB said my role could change week to week

    Mallet: Yea, meaning one week you are gonna be here, and next week you aint, Hey is it true, you're still a Virg!

    Brady: Thats gonna change soon, I'll make sure of that. Cant have no virgins backing Me Up!

    Tebow: Dont flatter yourself, Im partial to older men...

    BB: Hey, whats all the talk about!?!? Finish stretching so we can get this media circus over with, and Timmy, when you are done, head inside and get to working on those plays we spoke about. I just wanted the media to see you with a red jersey on.

     
  2. This post has been removed.

     
  3. This post has been removed.

     
  4. This post has been removed.

     
  5. You have chosen to ignore posts from tanbass. Show tanbass's posts

    Re: Caption This....

    Mallet: "Hey Tom, do you smell that?"

    Brady: "Holy mother of God, I hope this kid can play as well as he can fart."

     
  6. You have chosen to ignore posts from TripleOG. Show TripleOG's posts

    Re: Caption This....

    In response to BurtonMercer's comment:

    This one actually might provide more comedic relief:

    Tim Tebow

    "I gotta tell you, Josh, I've seen some wounded ducks in my life like Eli's throw in SB 42, but he really has some doozies, doesn't he?"

     




    Agreed! Good Pic! There is gonna be enough of this stuff to keep us busy until training camp so maybe its a good thing.

     

     
  7. You have chosen to ignore posts from TripleOG. Show TripleOG's posts

    Re: Caption This....

    In response to tanbass's comment:

    Mallet: "Hey Tom, do you smell that?"

    Brady: "Holy mother of God, I hope this kid can play as well as he can fart."



    LMAO!

     
  8. You have chosen to ignore posts from Rocky. Show Rocky's posts

    Re: Caption This....




           

                
     
  9. You have chosen to ignore posts from Rocky. Show Rocky's posts

    Re: Caption This....






       

                
     
  10. You have chosen to ignore posts from TripleOG. Show TripleOG's posts

    Re: Caption This....

    Tim Tebow

    Brady: So this was YOUR idea to bring him in? This guy throws worse than my 3 y/o!

    Josh: Yea, hahaahaaa, Why not!? I mean I gotta make that 1st round selection look good, no? I mean He could totally make me look like a genius afterall....Just gotta let BB work his magic

     

    "Take care of my B*tch, I may need her back in a couple years"

    Brady to Manning after Wes signed with Denver

     
  11. This post has been removed.

     
  12. You have chosen to ignore posts from BostonSportsFan111. Show BostonSportsFan111's posts

    Re: Caption This....

    In response to BurtonMercer's comment:

     

    This one actually might provide more comedic relief:

    Tim Tebow

    "I gotta tell you, Josh, I've seen some wounded ducks in my life like Eli's throw in SB 42, but he really has some doozies, doesn't he?"

     

     



    Josh: "Yeah, we are working on his mechanics. Bill told him 'if I see the ball in your left hand even once, you are outta here'..."

     

     
  13. You have chosen to ignore posts from TripleOG. Show TripleOG's posts

    Re: Caption This....

     

    Media: Can you tell me your 1st thoughts after the Patriots signed you?

    Tebow: My god is an awwwwwesome god, he Haaaails from Heaven abooove!

     

     

     

    "Take care of my B*tch, I may need her back in a couple years"

    Brady to Manning after Wes signed with Denver

     
  14. You have chosen to ignore posts from PatsEng. Show PatsEng's posts

    Re: Caption This....

    In response to BurtonMercer's comment:

    This one actually might provide more comedic relief:

    Tim Tebow

     

     



    Brady: "You mean he actually listened to you?"

    Josh: "Yeah, I told him if he threw under hand like a women carrying a purse he'd be more accurate"

    Brady: "Actually Josh you might be right about that"

     
  15. You have chosen to ignore posts from BostonSportsFan111. Show BostonSportsFan111's posts

    Re: Caption This....

    In response to Rocky's comment:




           

                



    BB: "This is perfect. I don't have to talk to them anymore... I found his position!!"

     
  16. You have chosen to ignore posts from PatsEng. Show PatsEng's posts

    Re: Caption This....

    In response to BostonSportsFan111's comment:

    In response to Rocky's comment:

    [QUOTE]

     




       



    BB: "This is perfect. I don't have to talk to them anymore... I found his position!!"

     

    [/QUOTE]

    Now that makes sense

     
  17. You have chosen to ignore posts from antibody. Show antibody's posts

    Re: Caption This....

    In response to MelWitt's comment:
    [QUOTE]


    First shot of Tim Tebow in a Patriots uniform (center), stretching with Tom Brady (left) and Ryan Mallett (right).

    Mallet: "Hey, Tom, what's the new guy doin'?"

    Brady: "I don't know, I think he might be...

    Tebow: "Our father, who art..."

    Belichick: "Hey, none of that! I'm the only daddy any of you needs around here! Now let's knock off the chatter and STRETCH those hammies!"



     
  18. You have chosen to ignore posts from PatsEng. Show PatsEng's posts

    Re: Caption This....

    In response to TripleOG's comment:

    First shot of Tim Tebow in a Patriots uniform (center), stretching with Tom Brady (left) and Ryan Mallett (right).

     



    Over the loud speaker: "one of these things is not like the others. One of these things just doesn't belong. Can you tell which thing is not like the others. Before I finish my song"

    Mallett: "Tom do you want to handle this one or shall I?"

     
  19. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Caption This....

    Tim Tebow

     

    Brady:  Hey Josh, what were you thinking?  See, this is why Belichick is smarter then you.  He didn't have to spend a first round draft pick to get Tebow!

     

    Josh:  Hahahaha!  A-hole!

     

    ---------------------------------------------

    check out my Patriots photoshops @ patsfanfotoshop.tumblr.com for some good laughs.


    Photobucket


     
  20. You have chosen to ignore posts from TrueChamp. Show TrueChamp's posts

    Re: Caption This....

    In response to BurtonMercer's comment:

    This one actually might provide more comedic relief:

    Tim Tebow

    "I gotta tell you, Josh, I've seen some wounded ducks in my life like Eli's throw in SB 42, but he really has some doozies, doesn't he?"

     

    No no, it's like this.....

    Brady: Holy mackerel Josh, he's levitating the ball with his mind, I mean he's not even touching the damn thing!!, It's a miracle!

    McD: What in GODS name have I been telling you guys!!! Eat it Pat Bowlen hahaha....

     

     

     

     
  21. This post has been removed.

     
  22. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Caption This....

    In response to TrueChamp's comment:

    This one actually might provide more comedic relief:

    Tim Tebow

     


    Brady: Holy mackerel Josh, he's levitating the ball with his mind, I mean he's not even touching the damn thing!!, It's a miracle!

    McD: What in GODS name have I been telling you guys!!! Eat it Pat Bowlen hahaha....

     



    LOL!  Good one, TC!

     
  23. You have chosen to ignore posts from oklahomapatriot. Show oklahomapatriot's posts

    Re: Caption This....

    In response to TripleOG's comment:

    First shot of Tim Tebow in a Patriots uniform (center), stretching with Tom Brady (left) and Ryan Mallett (right).

     

    Tebow: Whats Up Tommy!!!!, Hey Ryan, whats going on?

    Mallet: Whats up Choir Boy! I see you got your red jersey

    Brady: Relax Ryan, Billy aint gonna let him throw the ball.

    Tebow: BB said my role could change week to week

    Mallet: Yea, meaning one week you are gonna be here, and next week you aint, Hey is it true, you're still a Virg!

    Brady: Thats gonna change soon, I'll make sure of that. Cant have no virgins backing Me Up!

    Tebow: Dont flatter yourself, Im partial to older men...

    BB: Hey, whats all the talk about!?!? Finish stretching so we can get this media circus over with, and Timmy, when you are done, head inside and get to working on those plays we spoke about. I just wanted the media to see you with a red jersey on.




    LMAO, no virgins backing me up.

     
  24. You have chosen to ignore posts from BabeParilli. Show BabeParilli's posts

    Re: Caption This....

     

    First shot of Tim Tebow in a Patriots uniform (center), stretching with Tom Brady (left) and Ryan Mallett (right).

     

    Tebow: Whats Up Tommy!!!!, Hey Ryan, whats going on?

    Mallet: Whats up Choir Boy! I thought you were CFL bound?

    Brady: Zip it Ryan, this guy beat the Steelers in the playoffs, what have you done other than lose money on draft day by being an idiot in college?

    Tebow: That's okay Tom. As you may know, I get this a lot.

    Mallet: But Tom, everybody says.......

    Brady: I told you to zip it, Mr. never done a f'n thing. Win a single game in the NFL and maybe somebody will listen to you.

    Tebow: Just trying to work hard and live up to the chance coach has given me Ryan.

    BB: Hey, Mallet, stifle that dumb yap of yours! Did it ever occur to you that me bringing in another QB doesn't show overwhelming confidence in YOU? Get back to work!

     
  25. You have chosen to ignore posts from BabeParilli. Show BabeParilli's posts

    Re: Caption This....

    In response to PatsEng's comment:

    In response to TripleOG's comment:

    [QUOTE]

     

    First shot of Tim Tebow in a Patriots uniform (center), stretching with Tom Brady (left) and Ryan Mallett (right).

     

     



    Over the loud speaker: "one of these things is not like the others. One of these things just doesn't belong. Can you tell which thing is not like the others. Before I finish my song"

     

    Mallett: "Tom do you want to handle this one or shall I?"

    [/QUOTE]


    Yeah, one of them has never even won an NFL game, much less a playoff game.

     
Sections
Shortcuts

Share