Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

  1. You have chosen to ignore posts from JMUFranco. Show JMUFranco's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    Hahaha it is for the same player. I'm currently evaluating both offers and I think one may have won my heart...
     
  2. You have chosen to ignore posts from Homecheese. Show Homecheese's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:

    Hahaha it is for the same player. I'm currently evaluating both offers and I think one may have won my heart...



    Lol Unbelievable
     
  3. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:

    Hahaha it is for the same player. I'm currently evaluating both offers and I think one may have won my heart...



    Oh Man, that is wild!!  I have one headed your way Homecheese, unless of course it is the guy you have offered to RR
     
  4. You have chosen to ignore posts from Homecheese. Show Homecheese's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:

    Hahaha it is for the same player. I'm currently evaluating both offers and I think one may have won my heart...



    Oh Man, that is wild!!  I have one headed your way Homecheese, unless of course it is the guy you have offered to RR

     



    If its the same guy you wanted earlier? yep haha crazy things happening tonight!

     
  5. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012


    If its the same guy you wanted earlier? yep haha crazy things happening tonight!



    OMG!!  I was hoping to get this trade and then offer the guy I got from RR for the one you have offered him.  If you would have just waited you would have got him and I would have got who I wanted from you!!  This is too funny!! 
     
  6. You have chosen to ignore posts from Homecheese. Show Homecheese's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    OMG WERE IS THE DELETE BUTTON? I SHOULDN"T HAVE LET THAT INFO OUT
     
  7. You have chosen to ignore posts from Homecheese. Show Homecheese's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:

    If its the same guy you wanted earlier? yep haha crazy things happening tonight!



    OMG!!  I was hoping to get this trade and then offer the guy I got from RR for the one you have offered him.  If you would have just waited you would have got him and I would have got who I wanted from you!!  This is too funny!! 

     



    WHAT?? Are you serious? LOL

     
  8. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    But my trade offer is a better fit for JMUFranco. 
     
  9. You have chosen to ignore posts from Homecheese. Show Homecheese's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    Maybe a 3 way trade should happen if we all cancel? I'm so confused haha
     
  10. You have chosen to ignore posts from Homecheese. Show Homecheese's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:

    But my trade offer is a better fit for JMUFranco. 



    Ok I'll wait for yours to go through and then if you want to make me an offer please do
     
  11. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

      WHAT?? Are you serious? LOL 


    Dead serious!!  No matter how this goes down, this has to be the funniest transaction I have ever been involved in.  THis season is going to be a blast!!
     
  12. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

      Ok I'll wait for yours to go through and then if you want to make me an offer please do 


    No, no... let this play out.  JMUFranco holds all the cards here.  Plus I have a backup plan.
     
  13. You have chosen to ignore posts from Homecheese. Show Homecheese's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:
      WHAT?? Are you serious? LOL 



    Dead serious!!  No matter how this goes down, this has to be the funniest transaction I have ever been involved in.  THis season is going to be a blast!!

     



    Hahaha Same here! Can't wait for others in the league to read this tomorrow and be like WHAT THE   ????

     
  14. You have chosen to ignore posts from freediro. Show freediro's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    It's not tomorrow, but I am like what the? Because you guys are confusing and now talking about a 3 team trade, that is cray! lol
     
  15. You have chosen to ignore posts from freediro. Show freediro's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    Still looking for a TE if anyone wants to shoot me an offer. Most everyone is available on my team.
     
  16. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

      Hahaha it is for the same player. I'm currently evaluating both offers and I think one may have won my heart... 


    Just sweetened the deal. Check it out!
     
  17. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

      Still looking for a TE if anyone wants to shoot me an offer. Most everyone is available on my team. 


    Why TE? You look fine there.
     
  18. You have chosen to ignore posts from freediro. Show freediro's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    Not completely happy with Tamme since I also have Peyton, just a personal preference of not having players from the saem team match up. It's good when your QB hits the WR on your team a lot, but if your QB isn't doing well you kinda get screwed at WR ot TE. I am just shot out a few offers and open to dsicuss some ideas.

    I want to know what's going on with you guys, not trying to get involved here but it sure does sound interesting!
     
  19. You have chosen to ignore posts from PatsEng. Show PatsEng's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    Hey Freediro,

    Don't worry about offending me with a trade. I'll never be offended with any trade offer, but if we a so far off in value to begin with it's a little hard to work out a deal so I usually won't counter
     
  20. You have chosen to ignore posts from PatsEng. Show PatsEng's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:

    Hey Freediro,

    Don't worry about offending me with a trade. I'll never be offended with any trade offer, but if we a so far off in value to begin with it's a little hard to work out a deal so I usually won't counter



    Opps meant TFB not Freediro. I got you two confused because you both wanted Davis  : p
     
  21. You have chosen to ignore posts from PatsEng. Show PatsEng's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    Wait a min not TFB, who is Welker Texas Ranger? That's who I meant not Freediro or TFB
     
  22. You have chosen to ignore posts from Homecheese. Show Homecheese's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:

    Hey Freediro,

    Don't worry about offending me with a trade. I'll never be offended with any trade offer, but if we a so far off in value to begin with it's a little hard to work out a deal so I usually won't counter




    Me neither. Never offended by any offers. Though someone offered me Tebow for Lesean McCoy the other day in another league. I told them I'd think it over and I never got back to them haha
     
  23. You have chosen to ignore posts from JMUFranco. Show JMUFranco's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    TFB you've got a counter-trade coming your way. Things are heating up fast here
     
  24. You have chosen to ignore posts from TFB12. Show TFB12's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    In response to Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012:

    TFB you've got a counter-trade coming your way. Things are heating up fast here



    Wow!  Interesting. gotta think about this one for a few minutes.
     
  25. You have chosen to ignore posts from Homecheese. Show Homecheese's posts

    Re: Patriots Sunday Bunch Fantasy Football 2012

    I'm shopping Finley if anyone is interested
     
Sections
Shortcuts

Share