Joey9001's Page

Joey9001

This member hasn't added any personal information yet.


Leave Joey9001 a message to find out more.

All Recent Activity

  • Comment on: 'Boston Bruins’

    Posted 12/13/2011 12:16:40 EST

    I like Ference and McQuaid, boychuck and corvo, seids and kamp

  • Posted 12/12/2011 12:06:58 EST

    I didn't know people like you existed....more families need to be like yours Miss Merril

  • Posted 12/06/2011 02:24:37 EST

    @ OrrandShore

    Yeah but the Bruins have an AMAZING defense right now, something your patriots don't.

  • Posted 12/06/2011 10:32:56 EST

    I had to listen to this game on the radio driving to and waiting for someone at Logan. :(

    Wish I got to see the exciting five on threes!!!

  • Posted 12/06/2011 10:16:25 EST

    Yet apparently marijuana is more dangerous.

  • Posted 11/06/2011 01:26:59 EST

    GO, GO BLACK AND GOLD!!!!!!!

  • Posted 08/09/2011 06:20:33 EDT

    Lol saw that coming

  • Posted 08/05/2011 07:40:53 EDT

    After the article about ABCC revising this rule I knew someone was gonna speak up. Thank you Mr. Brown. I may not agree with a lot of what you say but I am on board with this one buddy.

  • Posted 08/04/2011 12:02:19 EDT

    Disgusting.

  • Posted 08/04/2011 11:52:56 EDT

    I feel like half of you didn't read the whole article before commenting.

  • Comment on: Summer%20of%20Sam

    Posted 05/26/2011 02:23:14 EDT

    Soooo....I'm gonna start drinking that Rustic Saison while doing yard work. I'll tell my old lady that water could be fatal!

  • Posted 05/17/2011 08:35:54 EDT

    Yeah, like I said, I will only be there for a few months, I didn't think there would be much around there.  There is one place my father mentioned to me, I think it was called The Grill Next Door.  He more »

  • Posted 05/16/2011 11:17:05 EDT

    Hey everyone.  I am moving back to Massachusetts in about 3 months. Give me some suggestions for good places to go for craft beers!  First I'll be living in Methuen for a few months, then I am moving more »

  • Posted 05/15/2011 03:32:20 EDT

    This is pretty much the only column I look for now haha. I have tried Maharaja, liked it a lot. I'll be on the lookout for the other two, particularly the Mean Manalishi. My personal two top IPAs are more »

  • Posted 04/20/2011 04:50:55 EDT

    In Response to Re: NESN has to fire Jack Edwards: [QUOTE]Bring Derek Sanderson back with Jack Edwards??? Genious. That is a match made in black n gold heaven. 'm not sure Brick would get a word in but more »

  • Posted 04/12/2011 12:05:03 EDT

    SA's line has a lot of different beers and a lot of different styles, it isn't surprising in the least. more »

  • Posted 04/10/2011 11:28:58 EDT

    At least the commercials are funny =P more »

  • Posted 04/10/2011 04:54:57 EDT

    Plasko are you sure you know what a lager is?  Sam Adams Chocolate Bock is a lager.  Also, Dunkel is another style of a dark lager.  I fail to see how a lager is a girly beer.  The only lager I could more »

  • Posted 04/02/2011 08:03:28 EDT

    Every real fan is a whiner, lol.  Maybe there is a better word for it like Sportsnutty said, "Passionate." We whine, we cheer, we boo, we get mad, we scream, and we jump for joy. It's part of being a more »

  • Forum Post: SF/F who to read?

    Posted 04/02/2011 07:49:06 EDT

    Patrick Rothfuss. I'm still waiting for the new book to get here and I am dying in anticipation.  I just HAD to be in stupid Afghanistan for when it came out so now I am waiting for my father to mail more »

  • Posted 04/02/2011 07:43:36 EDT

    First of all, I am surprised by all the Stone fans.  Not surprised that people like them(They are my FAVORITE brewers) just surprised that more people are actually learning about them. My favorite typ more »

  • Posted 11/03/2010 05:25:53 EDT

    LOL I said "joeys" instead of "joys" hahaha my bad! more »

  • Posted 11/03/2010 05:25:22 EDT

    I am so surprised the alcohol tax got repealed. Not that it matters to me to much, ah the joeys of living on the north eastern border of MA. :) more »

  • Posted 11/01/2010 12:36:28 EDT

    Awesome game even though I only got to listen to it on the radio. :(

    Stupid North Carolina and not showing my teams! more »

  • Posted 11/01/2010 12:20:20 EDT

    I am so surprised that we are first in the nfl right now...when did this happen?! more »

My Latest Discussions

Go to discussion forums

Recently Commented Discussions

Recently Updated Profiles

Share